Connect with us

Skræddersyede kurser og workshops med relevant integrationsinfo

Uddannelse

Skræddersyede kurser og workshops med relevant integrationsinfo

Har du brug for gode hjælpemidler og redskaber til en mere glidende integration? Med skræddersyede kurser og workshops afholdt af professionelle, får du håndgribelige værktøjer til at håndtere dine børns problemer i skolen. Det kan være en god hjælp til nemmere at tilvænne sig et nyt land og de måder tingene bliver gjort på.

Ved et tilrettelagt kursus bliver du undervist af en professionel, som har mangeårig erfaring med relevant og stærk integrationsinfo perfekt til forskellige folkemængder. Uanset hvor du kommer fra kan en skræddersyet workshop være med til at gøre overgangen fra et land til et andet noget mere strømlinet. Det kan være yderst vanskeligt at flytte fra sit hjemland til et helt nyt og fremmed land. Det kræver tilvænning, men ikke mindst en guidance til hvordan man skal tage imod de forskellig indtryk.  Det kan være svært for indvandrerfamilier at anbringe sine børn i daglige institutioner. Her oplever fagfolk ikke blot udfordringer i det daglige arbejde, men børn med en anden kulturel baggrund og med andre handlemønstre kan være svære at gennemskue. Dette giver fagfolk yderligere udfordringer i at støtte børnenes trivsel og udvikling, samt at opnå et trygt og givende forældresamarbejde.

Fortsæt
Se også...