Orker du ikke aftenskole? Så prøv et nyt dansk online koncept!

Orker du ikke aftenskole? Så prøv et nyt dansk online koncept!

Det er efterhånden mange år siden at den traditionelle aftenskole har fornyet sig selv, og i takt med at dagligdagen for det moderne mennesker bliver mere og mere travlt og hektisk er der også blevet mindre tid til f.eks. at tage på aftenskole et par dage om ugen for at lære noget nyt.

Denne problematik har et nyt dansk site taget kampen op med, og de udbyder nu en lang række kurser, som du normalt kun har kunnet tage på en aftenskole, som online kurser.

Vi taler her om WeTeach.dk, som vi vil kigge nærmere på i de kommende afsnit.

Fokus på undervisning hvor og hvornår det passer dig

På WeTeach.dk foregår undervisning via video, hvor underviseren har optaget et helt kursus bestående af en række sammenhængende videolektioner, som du så kan se fra ende til anden.

Til alle lektionerne kan du stille spørgsmål til underviseren, som typisk svarer indenfor få dage. Til mange af videoerne medfølger der tjeklister, hjælpeark og i nogle tilfælde hele e-bøger, som du kan anvende i forbindelse med videoundervisningen.

Fordi undervisningen foregår via video, kan du se kurset hvor du vil og hvornår du vil. Du behøver heller ikke at gennemføre alle lektionerne sammen dag, men kan i stedet markere hvor du er nået til, og så fortsætte når du igen har tid.

Du har ubegrænset adgang til alle kurser, hvilket betyder, at du kan se videoerne i dag og igen om nogle måneder. Med andre ord, når du har købt det, er det dit – intet løbende abonnement.

Danmarks bedste undervisere

Underviserne på WeTeach.dk er nøje udvalgte, og de er typisk i blandt de bedste i Danmark indenfor hvert deres felt. Tag f.eks. et malekursus med en professionel kunstner eller et fotokursus med en fotograf der har taget billeder for blandt andet TV2.  Du kan også taget et sykursus med en professionel syriske eller et strikkekursus med en af Danmarks bedste strikkere.

Mulighederne er altså mange, og du kan lære rigtig mange forskellige ting hovedsageligt indenfor kreativitet og hobby på WeTeach.dk

Vil du selv være underviser?

På WeTeach.dk kan alle blive underviser, hvis de brænder for deres fag og har mod på at undervise via video. Forretningsmodellen er nemlig den, at WeTeach.dk deler deres overskud på de forskellige kurser med underviseren. På den måde kan man som underviser tjene penge relativt passivt ved at have et kursus på WeTeach.dk

Har du prøvet WeTeach.dk?

Har du prøvet WeTeach.dk? Så hører vi gerne fra dig og dine erfaringer i kommentarsporet herunder!

Mere i Uddannelse