Fra storbyliv til naturliv med teambuilding

Arbejdsmarked

Fra storbyliv til naturliv med teambuilding

Sverige er beriget med naturskønne omgivelser spækket med flotte søer der bryder de flotte skove. I Sydsverige findes en Svensk Ødegård der tilbyder leje på weekend- og ugebasis til forsamlinger af forskellige størrelse.

Har din virksomhed brug for at styrke sammenholdet og få ny energi under vingerne for at vækste forretningen, kan en Svensk ødegård være et godt sted til at opsætte relevante teambuilding øvelser i den svenske natur. Der er aktiviteter på lands, til vands og i luften, og det er kun fantasien, der sætter grænser for hvad der er muligt midt i naturen.

Mange virksomheder bruger et sikkert og privat forsamlingssted til at kunne lære hinanden at kende på tværs af afdelinger. I dag er det utrolig vigtigt at tildele tid til at styrke personlige bånd. Mennesker er oftest den dyreste udgift for en virksomhed, men er samtidig også dem der skaber resultaterne. Hvis dynamikken ikke fungerer internt på arbejdspladsen, så kan det være svært at skabe resultater eksternt og dermed udvikle forretningen.

Corona har været i Danmark i over 1 år, og medarbejderne er pressede psykisk grundet en anderledes og frustreret hverdag. Det kan derfor være en eminent løsning at samle trådene, når landet igen ser nogenlunde normalt ud igen. Styrk sammenholdet på arbejdspladsen med en weekendtur væk fra hverdagens daglige opgaver og ansvar, med en tur til det sydsvenske. Den svenske ødegård er placeret i midten af en bøgeskov, hvor det spejlblanke vand er lige for foden, og hvor der findes uendelige muligheder for udendørs aktiviteter.

Mere i Arbejdsmarked