Lageroptimering og effektivisering i virksomheden

Lageroptimering og effektivisering i virksomheden

Lageroptimerings løsninger et et vigtigt område for en virksomheds effektivisering. Mange virksomheder oplever problemer på lageret med fejlleveringer og langsom lagerstyring. Det opstår ved manuelle løsninger, som ikke er opdateret det marked virksomheden agerer på.

Lageroptimering er i dag et vigtigt område at sætte ind for at øge effektiviseringen i en virksomhed. Medarbejdernes trivsel og effektivitet øges ved skræddersyede lager optimeringsløsninger og lagerstyring, som er nemt og brugervenligt at styre.

Slim4 er et software udviklet til at tilgodese små som store lagerstyringer. Slim4 optimerer din virksomheds lager med en skræddersyet effektivisering af det givne lager. Slim4 software er med til at forebygge fejl og ophobninger på lagre. Slim4 analyserer og anvender statistikker for at lave relevante forecasts for din virksomheds indgående og udgående logistik. På den måde kan medarbejderne bedre operere på lageret og optimere forskellige indsatsområder. Slim4 kan være med til at finde frem til den rette og knappe ressource for at undgå for meget lager.

En for stor lagerbeholdning koster unødvendig plads og omkostninger, hvor disse udgifter gerne skal bruges andetsteds. Systemet hjælper til den optimale lagerbeholdning på de forskellige lokationer.